stronger than yesterday

morsning!
Igår kväll var vi ute på kalk i löttorp. De va stört lite människor och nästan bara killar ;) helt okej liksom.
De var iallafall stört kul! :)
 
Idag har jag var ute på sjön tillsammans med en kille med sjukt fin dialekt! Fick en fin bondbränna. Efter de la jag mig och sov lite. När jag sedan vaknade upp så tog jag och Jessica en varsin cykel och cykla till löttorp. De va de vi tänkte, slutade med att vi cyklade runt norra öland i stort sätt, vi cyklade iväg kl ca 17.30 och var tillbaka ca 20.20. Vi cyklade alltså mer än 2 och en halv mil. Snacka om lökigt de blev. men de va de värt, skönt som fan.

När vi kom tillbaka så käkade vi och nu ligger jag i sängen och gör ingenting.. ;)
Imorgon ska jag och Jessica ner till borgholm för att hämta ut mitt pass. Sedan ska jag jobba imorgon kväll.
Godnatt :)
från idag

Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar dig också jätte mycket! <3<3

Postat av: Wilma

Tack för din röst:)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: