hollywood star

Internet har inte fungerat på några dagar, därför har jag inte skrivit.
 
men iallafall här om dagen åkte jag till löttorp BARA för att köpa köttbullar. Jag gick in i affären och slet åt mig ett paket och gick ut. När jag sedan kom tillbaka för att lägga in köttbullarna i kylskåpet så var det inte köttbullar jag köpt, jag hade köpt kryddjärpar. Ni anar inte hur irriterande det var. Gick i flera dagar utan att röra domdär. Men igår bestämde jag mig för att det var dags att smaka på dom där kryddjärparna. Så jag gjorde snabbmakaroner och järpar. och jag ska bara säga att jäklar va gott det var. trodde jag aldrig.

Idag är jag ledig, så jag och Jessica ska åka till Bödas strand och ligga där hela dagen, vi ska äta ute där på kvällen också. så de blir verkligen en heldag på stranden. Men Jessica måste sluta jobba först såklart ;)
 
Så vi hörs senare. Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag kommer hem igen. stört va tiden har gått fort.
pusss på er
Kryddjärpar
 
Bulgarien, augusti 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: