what doesn't kill you makes you stronger

Hejhå. Denna vecka har jag bakat, städat, passat barn och idag jobbade jag på MIN avdelning <3
saknar mina så pluttisar sååååå mycket. sjukt kul att jobba. :) man blir lika glad varje gång.

här är bilder från städningen som bestod av damsugning, avtorkning av golv, vika kläder, gå ut med sopor, disk. Mallan tvättade och hängde tvätt. :)


När allt var klart blev det cocacola och film/serier.


Barnpassning på torsdagen. Lilla söta Rufus!

Han hittade något som var roligare att bita på än sina egna leksaker,

mina fötter, som tur var så biter han aldrig. han är bara väldigt nära :)

Han var jättesnorig sötan.
bild på mig och rufus.

godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: