i never felt this way before and i swear this is true

I hela mitt liv har jag somnat så fort jag lagt ner huvudet på kudden, men den senaste veckan har det tagit fleeera timmar för mig att somna. VARFÖR? sjukt jobbigt.

Så imorse ringde mobilen, och jag ska få jobba hela veckan, 2 dagar på ängsgården och 3dagar på kungtäppan. såååå var det med den ledigheten liksom.

aja jag är hungrig och snart är maten klar, hör hur det låter i köket när pappa lagar mat. Idag blir det Spagetti och köttfärssås, det var länge sen jag åt det ska bli sjukt gott! :)
pusss på er!

gammal sovbild på mig..


Kommentarer
Postat av: TECKNING & FOTO - N.H

TIPS! Lottar ut ett urläckert Crystal Bullet halsband i min blogg! 2 enkla regler och du är med och tävlar... Kika in för mer info!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: