you can walk away

 
Hej you patient people, alla orkar kika in här men jag orkar inte skriva, de är ju typiskt.
Grejen är ju så att jag gör ju i stortsätt ingenting roligt, inte nått som är värt att skriva ner. Tycker jag iallafall. Jag jobbar och tränar.
Efter Nyår kommer jag bli tråkigare än någonsin. Ska fixa ett gymkort, på ett grymt gym, någon som vet nått bra? (helst något rätt litet bra)
Så ska jag satsa på att bli fit som FAN.
Ska träna träna träna och bevisa att man kan bli grymt vältränad även fast man äter skräpmat, Inte bara skräp såklart men det också.
 
Yeeah lev livet Puss på er
 
bilder!

Kommentarer
Postat av: Ch

fixa på flex vid köpcentret så kan vi gymma tillsammans :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: