livin' on a prayer

halloj. jag ligger så efter i bloggvärlden, om man nu kan göra det. Förut skrev jag varje dag, läste allas bloggar. Hängde med liksom, men nu.. ingenting, skriver aldrig och läser ingenting. dåligt av mig, för alla er 20 som kollar in varje dag, trots att jag inte skriver. Men jag antar att ni vntar på just dethär inlägget som jag skriver nu.
Jag mår bra och livet rullar på som vanligt med jobb jobb jobb och träning. hinner inte så mycket annat.
 
Snart är det julafton och jag har fortfarnade inte köpt en enda julklapp.. Tur att jag inte har så stor släkt, som jag firar jul med ;)
 
idag är det lördag och jag hoppas att det händer någonting roligt idag! Men de vet man aldrig..
 
btw ingen som har en lägenhet till mig? jag vill flytta hemifrån nu :)
 
puss på er, hooppas att jag orkar skriva snart igen!
 
 
Förra helgens lagfest
Tema Disney
Måns (hattmakarn i alice i underlandet), Jag (Ursula i lilla sjöjungfrun)
1a och 2a i bästa utklädnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: