innebandy typ

If every word I said Could make you laugh I'd talk forever -
If the song I sing to you Could fill your heart with joy I'd sing forever
 

Imorgon ska jag spela innebandymatch med Telge Div1 som jag hela säsongen tackat nej till. Jag har inte velat spela i d1 laget pga alla måsten, att känna att man måste vara där och att man jämnt måste prestera. Jag ville inte lira med div1 laget därför. Jag ville inte satsa på det sättet. Därför valde jag att tacka nej till D1, och istället spela med Div 2 laget.
I torsdags tränade jag med både "mitt" D2 och med D1. Efter träningen blev jag förfrågad om att lira match på lördag med d1, vilket jag blivit förr också, men då har jag tackat nej. Denna gång tackade jag iallafall Ja! 
Så imorgon blir det innebandymatch i Wasa kl 15 mot Hagfors och jag är sjukt nervös ;o
 
Det var allt. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: