is anybody out there


Helgen har vart perfekt!
I fredags gick jag på bio med Chriszy, Tess och Malin. Vi såg Devil inside, en film som alla i salongen buade åt när den var slut. såå den rekomenderas inte. väldigt dålig var den!
Efter filmen drog jag hem till malin, vi hade lite mys låg och snackade.

Lördagen vaknade jag upp hos malin, dagen började med frukost/lunch på pizzerian vid malin. tillsammans med Malin, Jacob, Emil, Ludde, Victor och en till kille som jag inte minns namnet på. haha
Efter de drog jag och malin ner till stan sprang massa ärenden osv. Sedan åkte vi hem till Malins mamma och städade. låter kanske tråkigt men de va kul, bra sällskap :)

Senare på kvällen fixade vi mat, nachotallrik, mums! sen tog vi det bara lugnt.
Tills idag då vi drog ner till stan för att köpa frukost men stället var stängt, irri! istället åkte vi till maxi och köpte panpizza och hårfärg. färgade varandras hår, fixade oss, gick på promenad, käka middag hos malins mamma, potatisgratäng och kött gott som satan. sedan åkte jag hem tillsammans med min systr och niklas.

imorgon blir de jobb igen :) Godnatt!

Bilder:

Malin fredag kväll TRÖTT

Jag fredag kväll också trött. men kul var det!

Lördag, samlade ihop cola flaskor runt hela lägenheten läsking att alla typ är lika fulla/tomma.


Idag söndag, Promanden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: