Mallan

Hej hallå alla Jessika's läsare! Malin Garfvé är här och busar lite :). Fick äran att gästblogga lite vilket jag så gärna gör :)

Så vem är jag? Mitt namn är som sagt Malin, jag är 20 år och kommer ifrån Huddinge. Jobbar på Ica och har en pojkvän sedan 5år tillbaka. Jessika är en väldigt bra kompis till mig även om vi inte umgås så ofta ♥

Idag då.. Jag har varit hemma hos en kompis på pannkaksdate, gott och mysigt. Just nu sitter vi i familjen och kollar på fotboll - Sverige-San Marino. Inga kommentarer på den! Sverige borde leda med minst 3-0 tycker jag iallafall.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer förtillfället :) Men jag återkommer men lite roligare inlägg!! :) Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: