home

Vi tog oss till kvartsfinal.
Vi förlorade med Kais Mora, som är ett grymt bra elitserielag.
Men vi avslutade med flaggan i topp, för vi var grymma!
5-3 slutade matchen och vi var nog dom enda i hela turneringen som spelade jämnt med dom.
Dom fick tillochmed straff mot oss liksom. Tur kan man inte säga att vi haft denna turnering.
Men kul har vi haft.

Fick nyss höra att Mora vann finalen mot Karlstad med 10-2. BRA?
Vi kunde lika gärna vart i final. aja.

Nu börjar snart en ny jobbvecka. jag är sjukt trött.
puss på er

bild på Malin, Pernilla och Mig från igår..


BTW så har ingen fått veta att jag numera är brunett. hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

en snygg sådan!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Sandra Lindholm

åååååh, jag vill kramar massor :((((((( kom hit va!! ;) nej, det ger inga bra minnen. då vill jag kramas ännu mer :'( <3 får kramas med kudden!

Postat av: Sandra Lindholm

(HALLÅ HUR KAN DU SKRIVA TILL MIG 19:30, när min klockan är 19:27???? :S:S:S:S)



jag vill ha en stor manlig manskropp som kysser mig i pannan :(

Postat av: Sara

Åh tack! Blir så glad att höra det även fast jag själv inte har bestämt mig om jag är nöjd eller inre! :P

Postat av: Sara

Åh tack! Blir så glad att höra det även fast jag själv inte har bestämt mig om jag är nöjd eller inte! :P

Postat av: sandra

aaah , jätte coool! ........ NOT!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: