life is a highway

jaha i lördags, alltså igår var det innebandymatch mot Örebro. Vi vann den med 12-4.
Efter matchen drog jag till Malin J, med Erika och festade lite, drog ut på the strip i södertälje, träffade jättemycket människor som jag kände, vilket var riktigt roligt :) Jag Sov sedan över hos malin.
Idag efter att vi vaknat osv så drog jag på match igen, skulle hjälpa till i D2 laget. Dom skulle möta Trosa, som är tippade till att vinna serien i div2. Vi vann även den matchen, 9-3. sjukt kul!

Nu har jag bara tagit de lugnt.
Tänkte starta en film och sova.
Imorgon blir det jobb och träning. Godnatt


Kommentarer
Postat av: malin

duktiga ni är! :D Match nästa helg?? <3

Postat av: Sandra Lindholm

Det tycker jag verkligen att vi måste <3<3<3

Postat av: Malin

Sv; haha.. du kom ju hem jätte sent så de blev inge handlande:(

Postat av: Sandra Lindholm

du kommer dö långsamt i kylan. MOHAHAHA! ne, klart du ska med va! Du får övertala ponta ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: