just more



Det här är ju faktiskt riktigt roligt, men jag måste nog förklara lite ;)
Jag skapade en grupp på facebook till Telges Herr och Damlag.
Sedan la jag upp kommentaren eftersom jag inte är vän med alla i herrlaget liksom.
Så svarade en av killarna att han kunde vara min vän.
Någon gillade det, men när man kollade vem så stod de att ingen gillar det. (kolla bilden)
så stört roligt!





Nåja, idag har jag jobbat, precis som igår och dagen innan det, även imorgon och dagen efter det. Fullrulle liksom. Idag efter jobbet drog jag med Malin och Jocke till skärholmen, Malin köpte skor, jag köpte julklappar och Jocke köpte lite bra att ha grejer till sig själv ;) puss och godnatt






Kommentarer
Postat av: Max

Ska du verkligen jobba på lördag, trodde ni hade match då ;)

Postat av: Sandra Lindholm

jag kan inteeee. Jobbar satan och vi får inte ta ledigt förrens EFTER april. Det suger getpung :(


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: