No Promises

oj hejhej.
jag jobbar och sliter vi har idag haft 4 barn på 3 personal. hahaha Ibland har man det bra!
Imorgon har vi yttligare ett barn som är ledigt. oj oj oj.

Var det någon som såg på Kalla Fakta igår?
Det handlade om förskolor.
Jag tyckte att de var hemskt liksom att barn skadar sig osv på förskola.
Men jag tyckte att det var ett jävla skit program alltså.
Dom fick alla personaler på förskolan att se ut som skit, dom hände alla över en kant.

Dom där människorna vet inte hur jäkla mycket jobb en förskolelärare har. Och hur stora barngrupper det är på lite personal. När det är så stora barngrupper som det är och så mycket jobb som det är så kan man inte kolla på alla barn heeeela tiden. de går inte, de är omöjligt.
Förskolepersonalen är grymma!

Kommunen däremot är värdelösa som inte sätter förskolorna högt på sin prioritering.

Jag jobbar på en förskola där de felanmäls saker ofta. Men händer det nått? NEJ!

aja nog om det. Snart ska jag dra och träna. pusss

bild på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: