love is in the air

Hejhej!

Tänkte säga att jag har huvudvärk, det kliar i mina ögon och på hela min kropp, jag hostar varje kväll och är hes varje morgon, jag är täppt i näsan, onormalt trött och ganska lätt irriterad/grinig. Detta har jag haft i ungefär 3veckor?
Kan då detta bero på att jag jobbar (som de känns) heeela tiden, jag jobbar minst 8-16 varje dag. Och det har ofta vart möten och skit på kvällarna så jag har väll vissa dagar jobbat 8-21. Ja de jag skulle komma till, Kan detta bero på att jag jobbar i Svartmögel hela dagarna?
På min förskola där jag jobbar har vi massa svartmögel, de har vi fått klartecken för att vi har, men vilken sort vet de inte än. de finns tydligen massa olika sorters svartmögel. Det var en gubbe, eller en, det har vart tusentals gubbar som sprungit fram och tillbaka där. Dom har iallafall skickat in en del av möglet till ett lab för ca2 veckor sedan. Hur lång tid tar det att få svar?
Vi Kommer att vara tvungna att evakuera förskolan de kan jag typ slå vad om.
Men de är väll de bästa för oss.

hahaha nog om dethär!
Förutom att de där skitet så mår jag bra :)

och btw så älskar jag mitt jobb, mina kollegor och alla barn!

Puss på er!
Nu... fortsättning av idol. Heja ROBIN!

Kommentarer
Postat av: malin

det är nog garanterat pga de :/ stackarna hoppas de försvinner snart!! <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: