have a heart

okej jag tänkte skriva ett långt inlägg om helgen nu. tänkte att ni såhimla gärna vill veta vad jag håller på med liksom ;)
vi börjar med fredagen, jag var ledig, gjorde inte så mycket hemma, plockade och städade litegrand, Sandra kom på besök när hon slutade, vi började titta på film (prinsessan och grodan) som jag aldrig sett och vi såginte ens klart den för att min dator är paj, så de går inte att titta liksom. hihi. på kvällen efter middagen drog vi på innebandymatch i södertälje, Telge mötte Sala silverstaden. De var en bra match. båda lagen var grymma. Men Sala vann tyvärr. När matchen var slut så åkte jag mamma och pappa hem och satte oss i soffan och glodde på hajen. under tiden ringer chriszy och frågar om jag vill följa med till Totte som fyllde 20år och visst gjorde jag det, de skulle bara bli en kortis. men nej de blev en l'ngre stund än jag ana. vid ca 3.20 började vi gå hem. Alex och jacke märkte att deras buss inte gick och dom tänkte gå till alby vilket jag inte var så förtjust i så jag erbjöd min säng. även chriszy sov hos mig. trångt och lite sömn? vi var hemma vid 4 men sov inte förän typ 4.30 (jag iallafall).
Lördag morgon. Vaknade vid 7.50 och väckte de andra sovande människorna. Vi alla klädde på oss och så satte vi oss i bilen. jag skjutsade killarna hem till alby och sedan åkte jag och chriszy tilll arlanda och plockade upp Angela som kom på besök från Schweiz (hon är cfrån canada). När vi plockat upp hemma så åkte vi och käka på donken.
När vi kom hem så gick chriszy hem till sig. Jag och angela gick hem till mig och fixade oss för en lång dag på stan. När vi var redo tog vi tåget in till stockholm, jag blev guide, visade stadshuset, slottet, gamla stan, shoppinggatorna, gallerian, vasamuseet. När vi var i gamla stan så dök även emma upp och var guide med mig (Emma var också med i schweiz). När vi sett allt vi skulle åkte vi hem till mig och käka middag med min familj. tacos blev det, mums.
Sedan gick vi in i mitt rum och började fixa oss för en utekväll i stockholm. Då kom Elin och Rebecca över också.
Så åkte vi in till stan och så hittade vi inte stället vi skulle till så vi gick runt ett tag innan jag bestämde mig för att fråga paret som går därfram. Jag gick fram och ba "ursäkta vet ni vart malmskillnadsgatan ligger?" Då såg jag att det var Bingo rimer och Katrin zytomierska. haha vad var oddsen på den. dom berättade iallafall snällt vägen. då hittade vi och de blev fest hela natten.
Söndag morgon vaknade vi kl 10. gjorde oss i ordning och drog in till stockholm igen. Lämna Angela vid flygbussarna. så gick jag och emma till mongoliska och käka i säkert två timmar. Så åkte emma hem till eskilstuna och jag åkte hem. Jag sov ca en timme och sedan skulle jag dra på fotbollsmatch. Tjejen jag skulle åka med Frida ringer och säger att hon inte får igång bilen. så jag går bort till henne vid tumba centrum, vår tränare kommer och vi försöker med startkablar, och de funka inte heller. som tur var satt Ellis i vår tränares bil och sa att hon har en bil hemma hos sig som vi kan ta men hon kunde inte köra så vi tog hennes bil och frida körde. tillslut kom vi till fotbollsmatchen som var mot hammarby F18. Skit fult lag, dom var fula på alla sätt. INTE OKEJ. Usch. never again. men okej vi torska 4-2.
efter matchen åkte jag hem duscha och såg BB, sedan sov jag som en stock.

Idag har jag städat bara.

hahhahaha inte en jävel kommer orka läsa igenom dethär inlägget. HAHA men men.

Bilder från helgen kommer senare någongång. ;)
jag och elvis får de bli sålänge :)


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

jag fucking läste! och jag måste komma och se klart filmen!!!! :D förresten, ska vi ses innan malin&mel´s studenskiva eller? För jag hittar nämligen inte ;) hahaha. <3<3

Postat av: Chriszy

jag läste hela :D ehehhe. <3

Postat av: malin

JAG LÄSTE :D fortsätt med dessa långa inlägg :D hur va soft då?!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: