take a chance

jobbat hela dagen!
träffade rebecca efter jobbet, blev ingen träning alls.
vi åt glass och pratade.
Det var riktigt riktigt skönt att prata. bara massa skit om männiksor osv.

jag är trött, huvudvärk, seg och bara allmänt jäkla seg!
på lördag ska jag spela två innebandymatcher efter varandra, 6 gånger 20 min.
jag kommer vara rätt slut sen skulle jag chansa på (a)

Nu känner jag även så igen att jag måste göra nått!
måste ändra på livet, skaffa fastjobb och flytta hemifrån.
men ändå skulle jag bara vilja ligga instängd i mitt rum i några dagar
och absolut inte göra någonting, bara lytssna på musik och inte bry mig och omvärlden.

Men jag bryr mig för mycket om allt utom mig känns de som.
jag börjar förstå det nu. BLÄÄÄÄ

OCH vart är min man?

Matt Pokora



Kommentarer
Postat av: Rebecca

finis! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: