Im a barbiegirl

idag har jag jobbat, vädret har vart underbart, barnen har vart jättelugna och snälla :)
KANONJOBBDAG!
Efter jobbet träffa jag rebecca en snabbis.
KANON!
Sedan gjorde jag något som verkligen var nostalgi eeller vad man ska kalla det.
Jag gick ner i källaren och plocka fram en stor kartong.


I den kartongen var de alla mina favorit leksaker från när jag var liten.
Jag ville typ leka med dom. Jag tog på kläder på dom iallafall och tog lite kort (A)

Här kommer bilderna <3
Min bebis, min absolut favorit leksak på den gamla goda tiden.

dockor


Mina 21st Barbie:sar.


Fulaste bebis barbiesarna ever! <<3 haha



Sjukt kul var de iallafall att kolla på grejerna.

Nu ska de bara bli en lugn kväll framför tvn :D pusssss<3



Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

u är ju sjuk i huvudet? :O hahahaha!



kläderna var redan paxade till några andra, evelina snodde allaaa! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: