I need a sign for my life

jag har jobbat idag, jag var på gymmet efter jobbet, jag har huvudvärk, ont i halsen, ont i handen och sist men inte minst Trött som en jävla björn. jag vill bara sova typ två dygn eller nått! tror fan knappt att de skulle hjälpa. usch... meeen mamma och pappa säger till mig att vila från all träning resten av veckan. för att bli bättre. men ååååh, jag vill träna, men sova.
Jag har haft godisförbud ett jävla tag nu. och jag har även börjat med cocacola förbud och de har itne vart lätt men jag har klarat mig i två veckor. de är sjukt. jag vill dricka cola heeeeela tiden.

Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv heller.
jag vill att de ska börja hända saker.
 men nej. samma sak dag in och dag ut.

 jag vill typ gå till en spåtant..
Jag är sjukt sugen på att spå mig.
Någon som kan tipsa om en ruggigt bra spåkärring?
I need a sign for my life




Kommentarer
Postat av: malin

duktig tjej! Ge mig lite av din duktighet att inte dricka cola :D är fan nästa omöjligt!!



Spåtanter e lite läääskigt :O <3<3

Postat av: malin

jag vet ej :O tkr de bara. Haha hur de kan veta allt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: