do it like a rockstar


TAGGGGGGGGGGGGA!
/s

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHHA störd du är asså <3

Postat av: malin

EVIL WOMAN! Nu är jag rääädd. Neej jag vill inte ha fängelsemat :'( eller?! kanske är något för mig ;) ;). Jag har hört att kriminella män är sexigt?! vavava?! haha neeej fy. NU är kortet med what so eveeaaah :D <3<3

Postat av: Sandra Lindholm

jag håller påååååå! mår bättre va, lite trötter bara. men vad gör väl det om jag somnar på dansgolvet! hehe, taggisch mode ;)



eeeeho!

Postat av: Jessica -The Truth And Other Disasters

(sv) men det är väl mer med större barn? typ över 2 år iaf? hon är ju bara 4 mån så allt för hemsk vill man ju inte vara haha. Är rädd att hon typ ska känna sig otrygg om man inte tar upp henne när hon är ledsen. Ska nog fråga på bvc om de har några tips också :P borde finnas sömnmedel för bebisar :P

Postat av: Chriszy

sv: haha gör så ^^ tror det typ är omöjligt att få biljetter ändå ;( men vill se på röda mattan då haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: