she's a hottie

hejhallå i körsbärsskogen.
allt bra med er? jag har haft en bra, rolig dag på jobbet faktiskt :)
fick veta att jag ska gifta mig med en 4årig kille, eller han ska gifta sig med mig:) sötaste sötaste  <3
ja jag har faktiskt inte så mycket att säga,
imorgon är de fredag och de ska regna, MEN efter regn kommer solsken de vet ni väll :)
sommaren består mestadels av regn, men tänk såhär, om ni blir buttra över att de regnar,
tänk på snön och kylan, alla jättesuperduper tjocka kläder, jackor, skor.
Regn tillhör annars skulle inte naturen vara så grön och fin som den är ju! :D

POSITIVT NU people! :D puss och godnatt hoppas ni får en grym fredag!

Imorgon kommer sandra hem :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt är bara bra :) kul att du fråga ;) haha (a)

Postat av: malin

"hejhallå i körsbärsskogen.

allt bra med er?"



shape up friend ;) håll koll på vad du frågar haha :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: