on the wrong side

här är ett inlägg jag skrev från min dator!!!
när internet inte fungerade.

mmmm jäklar va jag tycker att det här är konstigt fortfarande.
antingen fick jag en stroke för några sekunder eller så hade jag rätt! :

22 juni 2011 kl 21.33

mitt internett fungerar inte, och jag ligger i min säng och måste bara blogga.
jag mår fan skit.
jag spelade nyss kort med sandra och malin, chicago.
så körde vi och så, och allt blev jätteskumt.

Vi kör med att man bara måste ta sista sticket och inte alla. (lite lättare)
men så satt vi där,
och jag är helt säker, 100procent att jag inte säger chicago på kåk, tre tior och två ess.
men efter vi lagt ut alla kort så och jag inte tar sista sticket så blir både sandra och malin as glada,
för att jaginte tog sista.
och jag fatta ingenting.
dom säger att jag sa att jag tog chicago men jag gjorde inte de.

alltså jag har aldrig känt att jag har rätt så mycket, jag har typ gråten i ögonen.
jag mår skitdåligt. och dom där jäklarna ba men skit samma och skratta liksom.
men inte skitsamma för mig. inte om jag ska vinna på att "fuska" i deras ögon.
jag hade faktiskt erkänt om jag hade tagit chicago.
fuck alltså.

Nu ska jag sova dåligt! Fuckoff bitches!!!!!


tror att jag  börjar bli sjuk, extra känslig. sorry




hahahhaa de va de. jäklar alltså..
pussen
bild tagen från google


Kommentarer
Postat av: malin

hade dock inte klackarna på mig..



Awwww sötan!! jobbigt när det blir så! <3<3

Postat av: sandra

Förlåt ;(<3

Postat av: Sandra Lindholm

hjärtaaaaa


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: