me and my drum

jag har haft en superduper bra helg.
Umgåtts med Elin på lördagen, drog ut och hade de as kul.
Söndagen spenderades med sandra i skärholmen, när vikom hem åkte vi och bada med daniel och jakob. seeeen, spelade vi kort, pontus kom över och umgicks med oss också. sen när bb börja gick vi till snellman och kollade bb finalen där, spelade lite kort och så. idag åkte sandra hem, jag åkte till mina kusiner, den ena fyllde 10år.
när jag kom hem gick jag till fotbollsplan med mammaoch pappa och kolla på pontus fotbollsmatch.
efter matchen drog jag och elin och badade. nu är jag här. och är as trött.


BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
jag och sandra, oldpic


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: okej! :D - har du tagit första doppet än? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: