grattis farbror :)

jahapp, nu är jessika och roar sig med sina fina vänner i götet! Är faktiskt lite avundsjuk eftersom jag älskar, verkligen älskar att åka karuselller och liseberg är något alla måste besöka minst tre gånger i sitt liv, bara så ni att vet. Har inte hört hur det ligger till nu med dem, var de är, vad de gör. Men jag antar att de är framme hela och rena och har det jätte mysigt :)

Jag roar mig själv så gott jag kan här hemma. Har varit ledig och faktiskt så har jag tränat, inte fy skam inte. Men jobbar bara tre dagar denna vecka, tisdag onsdag & torsdag. Sen är jag ledig till nästa måndag. Hur skönt? Jävligt skönt! För er som inte vet jobbar jag med gamlingar och jag tycker verkligen att det är jätte kul. Både anhöriga till boendena, de som jag tar hand om och min personal verkar uppskatta mig så jag klagar inte. Dessutom har jag jäte kul med alla som jag jobbar med. Så man gör vad det blir till liksom ;)

Om någon halv timma ska jag på kalas hos min farbror som fyller år(grattis! alla grattar.). Sen får vi, jobbar kväll så behöver itne somna efter bolibompa, mohaha! Ryktas om att det är fotboll i härad så man kanske tar sig en svängom med bilen och tittar eftersom jag inte är fit for fight än.

Ha det så bra så länge så hörs vi hörrenini :)
/ sunnie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: