this years love

idag har jag sovit och städat, kollat på massa avsnitt av make it or break it, de börjar bli riktigt bra nu! Fast nu är de bara tre avsnitt kvar av första säsongen så jag får vänta tills jag kommer hem förän jag kan se resten. då kommer sista avsnittet säkert sluta jättespännande :D

men aa nu ligger jag här, nystädat rum, tända ljus, och mörk chocklad.

ikväll när barnen sover fint så kommer emma och angela nog över och ser film.
myspys, funderar på att kanske bada bullar till angela.
hon älskade ju dom där "rollingthings". haha
man blir ju as sugen när man ser bilden. haha


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

m-m-m-mums!



hahahahahahaha, du är så klockren och borta ;)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: