No one´s gonna love you more

idag eller ska jag säga igår klockan är ju faktiskt över 12. men iallafall jag mådde bättre när jag vaknade förutom att jag skakade av hunger. blev ju inte så mycket av mat dagen innan de lixom, så jag gick upp och åt lite frukost. kände att de gick bra och åt meeer. sedan åkte vi till skogen barnen och ett extrabarn, jag och värdmamman. Vi gick först en liten promenad. sedan startade vi engångsgrillen, grillade och åt korv :) super mys.

bilder


när vi kom hem så försvann alla barn åt olika håll till kompisar och såå. rätt skönt, fick chans att duscha och städa. sedan kom lillen hem, han hade trillat i trappen hos sin vän och slagit i pannan ordentligt, jättestor bula har han nu sötisen.
När alla kommit hem igen så ville Systern och hennes vän leka resturang och fick göra hela middagen. Jag fick hjälpa till och leka personal för att hjälpa till med maten. men jag var tvungen att vara pippi långstrump då så de var bara att köra på liksom. jag och lillen blev pippi 1 och pippi 2 ;) riktigt snygga.






Kommentarer
Postat av: malin

naw vad söta :D o fina flätor hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: