laugh

Mamma du får din födelsedagspresent av mig när jag kommer hem ;)
Sen vill jag bara säga att jag har världens bästa sötaste trögaste coolaste syster :D HAHA<33


Malin Hellsén - N<3 säger:
hahaha skit ner dig. svara nu
ska jag köpa något från dig?

jessika, säger:
jag köper själv!

Malin Hellsén - N<3 säger:
och ger henne när du komme rhem?

jessika, säger:
om de ska va på de viset

Malin Hellsén - N<3 säger:
nej det är inga problem ja gbara undra

jessika, säger:
nej sänder med posten och hoppas att den kommer fram en söndag!HAHAHAHAHA

Malin Hellsén - N<3 säger:
? va ska du sända?

jessika, säger:
åååh jag älskar min tröga syster
någon jävla present såklart

Malin Hellsén - N<3 säger:
men va fan? då kan väl lika gärna jag åka coh handla åt dig=?

jessika, säger:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHHAHHAHAHA HAHAHAHHAHHAHAHA
HAHAHAHHAHHAHAHA
HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAH
AHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHA
HAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAH
AHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHA

Malin Hellsén - N<3 säger:
va är de som är så jävla kul nu då? helvete

jessika, säger:
:'D
DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR
jag drev ju med att jag skulle skicka de
HAHAHAHAHA
man får ingen post på söndagar SMART ASS
HAAHAHAHAHAHHA :''''''''D

Malin Hellsén - N<3 säger:
HAHAHHA

jessika, säger:
HAHAHAHHAHHAHAHA

Malin Hellsén - N<3 säger:
hahah
men ska jag handla något åt dig eller?

jessika, säger:
HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAH
HAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHA
du fatta fortfarande inte
HAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHA
HHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHA

Malin Hellsén - N<3 säger:
haha nej? eller inte om jag ks ahandla elle rom du väntar att ge henne när du komme rhem?
KAN DU BARA VARA TYDLIG FÖR EN GÅNG SKULL!

jessika, säger:
JAG SKICKAR INTE PÅ POSTEN OCH DU KÖPER INTE...
JAG KÖPER NÅTT OCH GER NÄR JAG KOMMER HEM!
Malin Hellsén - N<3 säger:
OKEJ! BRA! då har vi klarat ut de


Malin Kristina <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är du ju dum i huvudet! jag visste att detta skulle hamna här! :P haha

CP barn <3

Postat av: malin

hahahha sköna ni!



Haha Emelie tydligen ;) ellleeeer??

Postat av: malin

haahahah sköna ni :D



Emelie tydligen ;) hahah


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: