we no speak americano

idag har jag jobbat på en småbarnsavdelning och de ska jag göra imorgon och en vecka framåt och förhoppningsvis tre veckor till. :) dock var de väldigt jobbigt att jobba. de var svinvarmt på avdelningen, de hade 7 helt nya barn varav 3grät(skrek) hela dagen. och då menar jag hela dagen. dom var så blöta av svett också eftersom de var så jävla varmt. stackars <3 vi var tre fröknar på 14 barn ca. och imorgon så ska vi ta hand om en annan avdelningsbarn också ca 19 barn kanske. jag kommer dö. nu ska jag sova så jag orkar imorgon!

sen blir de 50års fest imorgon kväll.

GGodnatt
mamma och jag


BTW, är de någon som vill fixa min design..... ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tagga för ikväll!! haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: