trion

Hej hå :)
lilla jag var hemma sjuk från jobbet idag. men jag mår faktiskt bättre. hade dock feber imorse när jag vaknade men inte alls lika mycket som igår :) så jag tog en ipren, drog på julkalender på svtplay, sedan städade jag mitt rum lite faktiskt. inte för att de fanns så mycket att städa men ändå. ;)

Senare idag drar jag malin och sandra, hem till sandra i strängnäs. kolla lite innebandy, idolfinalen. ;) ni hajar, TRION ska ha en myskväll för det var sjukt länge sedan.

imorgon ska vi ha en skön dag tillsammans också, vara med varandra och njuta av varandras sällskap. tar nog med mig kameran också så de blir lite nya bilder på oss :) Sedan ska vi på tjejmiddag hemma hos Minnie.

pussipuss på er
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: