Merry Christmas

Jaha julafton. Tänk att slippa skiten och typ dra till varmare breddgrader istället. Skulle vara så sjukt jävla awesome! Iår, precis som alla andra år så firar vi jul hemma. Familjen minus Malin, hon drar till Niklas. Farmor, Farfar, Farbror och en Kusin kommer hit.
Varför är julen så speciell? Man slösar massa pengar på mest onödiga saker, tiden går sjukt långsamt, man kollar på KalleAnka som man sett tusen gånger, man äter äcklig mat, dock har jag beställt köttfärspaj på julbordet iår, så jag kanske får i mig någonting. aja. klagmoster nummer ett. Iår är första året jag längtat till julafton och nu när julafton väl är här så vill jag att den ska ta slut.

aja. GodJul på er, hoppas ni får en jätttebra jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: