Bulgarien, Obzor

jag är hemma!!!!!!!
bilder kommer så fort jag har tid att lägga upp typ jäääääääättemånga bilder.
jag och malin har tagit över 1000 bilder tillsammans. uf.

Vi har iallafall haft det underbart. sol och varmt!

Hotellet har bjudit på så extremt mycket. aktiviteter hela dagarna, shower på kvällarna.
Jag har kört morgongympa på stranden, dansat salsa, haft vattengympa, spelat fotboll på stranden och beachvolleyboll. Vilket är helt underbart eftersom jag har myror i brallan och inte kan sitta stilla.
Niklas var typ och hämta dricka hela tiden, jag badade och malin läste.

Hej jag heter Jessika och jag är badoholic!!! hihi

lägger in någon bild iallafall. för nu är de mat.


BTW så ska jag gifta mig med en bulgarisk kille. mums!
min man



PUSS PÅ ER!!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

brownie!

Postat av: Anonym

Hej! Smyckestävling pågår i min blogg. In och anmäl dig!!



Klicka här: http://nataliehakansson.blogg.se/2011/august/vinn-fjaderorhange.html


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: