It's Not Supposed To Go Like That

idag gick jag en promenad med rebecca :) pratade massa. hade jättetrevligt faktiskt.
Jag käkade en fet pizza till middag, de var sjukt gott.


Nu ligger jag i min säng, har städat i rummet, tänt ljus, och lyssnar på countrymusik. Just nu rascall flatts <3, älskart. livet är bra underbart ibland.

Rascal flatts
"It's Not Supposed To Go Like That"

Tommy found his daddy's gun
And Joey had never seen one
Real cowboy all dressed up
As he held it in his hand
Said, "You be good and I'll be bad"
Then he pulled the trigger back
Stopped little Tommy in his tracks
And said, "Get up, man"
People came from miles to say goodbye
To the Wilson's youngest son
His innocent life had just begun

[CHORUS]

It's not supposed to go like that
It's not intended to end that way
Life is a journey constantly turning
Down an unknown path
But it's not supposed to go like that

Imorgon, och hela veckan är jag ledig från jobb. sedan börjar jag jobba på måndag på en ny förskola, där jag fått fastjobb till sista december. så på måndagen och tisdagen nästa vecka börjar jag med planeringsdagar. :)

<3<3

Hej jag heter jessika och just nu älskar jag livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: