wanna party or what?

okej jag ska uppdatera idag. inte för att jag behöver. Sandra sköter det så bra ju hihi :)
Besök hennes blogg ssssunshine.blogg.se!!! :D

Jag kan säga att jag har fått långtidsvikariat nu. Fram till sommaren.  Riktigt skönt faktiskt.
Slippa de tidiga samtalen på morgnarna.
De är vikarie på en förskola här i Tumba, samma förskola som min mamma jobbar på.
Bara att jag ska vara på en småbarnsavdelning.

Nu är de påsk också, skärtorsdag idag. (lugn dag)
Långfredag imorgon, troligtvis en liten fest i vretarna.
Lördag, påskafton åker jag och malin till sandra i strängnäs och festar.
Men de har ni nog förstått efter alla dessa inlägg som sandra skrivit :)

Ska skriva mer ikväll och så tänkte jag börja leka med ALLAS designer.
Malin Garfvé jag ska göra allt jag kan för en snygg till dig! Promise.
Sandra ville också ha ny va?
Hur vill ni ha det, typ tell me? :)


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

OOOh, kom på någon snygg! nästan lite sådär som den du snodde. Äsch, kör på vad du vill, lite vitt och svart. bara kör! ;D ingen ful bild bara om det ska vara med ;) <3<3

Postat av: Sandra Lindholm

haha, men jag kan behålla min ett tag duuu;D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: