En klass för sig

hello there people.
här är jag och jag lever. men är fortfarande inte så sugen på att skriva i bloggen.
Igår ändrade jag iallafall på designen, inte helt själv men större delen.
Men eftersom den inte är helt min, så har jag typ redan tröttnat. bläää.

Nu ska jag iallafall berätta om veckan som vart.
Jag har jobbat, jobbat och jobbat. jättekul faktiskt, på en småbarnsavdelning.
supersöta barn, trevlig personal.
Jag har jobbat där i två veckor nu, sista veckan nästa vecka. trist,
men veckan efter de ska jag vara på en annan förskola på en annan småbarn.
Där jag vart förut och tycker de är mysigt också. mycket bra!

I onsdags var jag på Malin Jäderholms och Minnies studentskiva (tjejer från innebandyn).
Dom hade skivan på Ett ställe, Södermalm.
Det var jättemörk och inte hög musik alls (alltså inge bra ställe). Men sällskapet var bra iallafall :)
Vi (Jag, Malin syster, Sandra och Pernilla) förade och fixade oss tillsammans hemma hos oss.
Och Sandra och Pernilla sov även hos oss efteråt.
Vi var hemma runt 3, halv 4.  Sedan gick jag upp medans alla andra sov (dom gick upp någon timme senare).
Jag gick upp 06.45.  Shit va trött jag var på eftermiddagen i torsdags.

Men jag vill säga tack till Malin, Sandra och Pernilla för en jättebra kväll med er! :D <3
Ni är riktigt bra!

Bild från kvällen. Snyggga!


Föresten Tack alla läsare som hjälpte till att välja klänning inför kvällen.
De slutade med en lila som ni ser. tacktacktack, er kan man lita på ;)


Snyggaste tjejerna tillsammans på bild. Raawr <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: