The love I have for you is forever

hej hej
idag på dagis var det en liten kille som gjorde illa sig på fingret, jag sa fort till honom att jag var fingerdoktorn så att nu skulle jag hjälpa honom att få bort de onda liksom,
 så jag sa
- sätt de onda fingret på näsan och blunda
han gjorde som jag sa.
så frågade jag honom
- säg nu vilken färg det onda har?
han svarar med en ledsen röst
- blå.
då frågar jag
- har den några ränder eller prickar?
han svarar
- prickar
då säger jag ;
- vilken himla tur att de inte var ränder.
sedan räknade jag till tre och bad honom öppna ögonen och ta bort fingret.
tro de eller ej, de funka. killen hade inte ont i fingret efter med geniala insats hahaha.

jag fick den här braiga idén igår kväll när jag låg och kolla på huset fullt, uncle jesse gjorde så på stephanie, inte exakt kanske. men typ :D hahaha aas kul!



annars vad jag iväg på innebandyträningen idag, tänkte köra lite men då började jag hosta satan igen. och så pratade jag med peter min tränare om att jag inte kommer att fortsätta spela innebandy mer, eftersom jag ska iväg och så, han tyckte att de var en klokt men tråkigt beslut och önskade mig lycka till i schweiz :)





Kommentarer
Postat av: camillisch

KLOCKREN :D tur att barn är så lättlurade :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: