stop calling, stop calling

Hej Kompis :)
här kommer lite bilder från en liten tid som vart. bilder från mobilen.
som blir liiiiite sent upplagda
bild på Niklas från i somras innan vi drog till göteborg.


bild på malin från liseberg, när hon vann sin feta tavla som numera hänger i hallen.


jag innan karlstad, hemma hos sandra

Malin innan Karlstad, hemma hos Sandra


Jag och malin innan Karlstad hemma hos sandra
HAHAHAHA

jag malin och sandra i strängnäs centrum

Sandra i karlstad


Min frukost i typ en månad, hostmedicin, medicin och fil med flingor.


Pappa var uppe tidigt en morgon och lagade jättegoda bröd(de är inte pannkakor)


Och sista bilden är från igår, jag och sandra satt och kolla på innebandyträningen.


idag har jag jobbat och tränat fotboll, imorgon ska jag jobba och vara barnvakt.
på fredag ska jag träffa chriszy johanna och tess och så ska jag fixa naglarna.
på lördag har jag fotbollsmatch sedan ska jag vara med sandra.
 och på kvällen blir de filmkväll med pontus snellman och emil.
på söndag ska jag vara med malin g! :)

godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

POPULÄRA UNGFAN ;D<3

Postat av: Sandra Lindholm

SERIÖST?! :O varför just lördag?! hahhaa

Postat av: Malinin

på söndag ska vi haa amojskojs!!

Postat av: Sandra Lindholm

Du kan inte dela med dig lite av populariteten? ;o


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: