shake that ass

hejhej. idag var det min sista dag på jobbet, jag har fått tusen kramar. kommer sakna dom här små jobbiga barnen ändå.. Jag gav dom glass, dom blev glada på mig, tur de :D mohaha

Jag fick en present också av dom (fröknarna). Jag fick en bok, så nu är det fan dags för mig att börja läsa. Boken jag fick vet jag att rebecca har läst och hon gillade den. så jag hoppas väll att jagkan fastna i den också. haha

bilder från dagen:
de är barn ssom har tagit kort på mig, lite fingrar med i vissa bilder
En tjej lekte frisör, jag var kunden.


charmig bild.. not men den bjuder jag på, jag på rasten

Boken jag fick, KEPLER - hypnotisören


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag diggar frisyren :D Super snyggt, varför har du inte så oftare?? :O <3

Postat av: Malin

ja de kanske den gjorde, eller så flög den ut :D haha...

Postat av: Cecilia

Vilken tur att dem gillade glassen :D

Snygg frilla ;D

Postat av: malin

sööööööööööööööööte :D

Postat av: Jessica

(sv) Jo jag tycker ni är lika :) Syns defenitivt att ni är syskon :)



Sjukt snygg frilla, vilken frisörtalang :P

Postat av: Rebecca

den är aaas bra! du måste läsa den :D:D

Postat av: chriszy

Den där boken är SJUKT bra!!! :D:D:D:D

Postat av: Chriszy

sv: haha :D förresten, jag jobbar på söndag så vi måste fota på eftermiddagen om vi ska göra det. Annars är jag helt ledig på måndag så kan då om du kan också? :D

Postat av: Anonym

JA det är juh klart, :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: