right here

jag är trött, jättejätte trött. ni anar inte hur trött. haha

idag har jag jobbat, as skönt med många sjuka barn, de jobbigaste barnen var sjuka. vi var inne nästan hela dagen. Jag började pyssla lite med några barn... På min rast idag, jag skulle från vårt hus in till andra huset, personalrummet, då sprang det fram en Råtta framför fötterna på mig. jag höll på att dö på riktigt. jag gick även och bar på all disk från lunchen som skulle in till köket. de va riktigt ofräscht iallafall. den där äckliga svansen. usch.



När jag kom hem så städade jag mitt rum, as skönt nu. Jag har tänt massa ljus, de luktar fräscht, och jag har precis läst två kapitell ur en bok som jag lånat av Rebecca, det har hänt några gånger att jag försökt läsa men jag fastar inte för någon bok. men den här boken har jag faktiskt fastnat i. jag vill läsa mer, så känner jag. Aldrig känt så tidigare så de är kul :) Boken Heter Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna.




Nu ligger jag och lyssnar på musik och myser :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Boken är verkligen aaaas bra!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: