money money money

Jag kom på en sak angående förra inlägget.
Jag vill jäättegärna veta hur ni känner och ser på att jag drar?
Om man vill snacka om de så kan vi träffas om man inte vill ta det över en kommentar här. Så de tycker jag att vi ska berätta, visa era känslor. jag behöver se/höra dom! <3<3<3



Sååå, idag har jag jobbat för sista dagen denna vecka :) skönt!
imorgon ska jag vara med Sandra, hon går i skolan men jag ska åka dit, till min gamla älskade skola och hälsa på lite :) Sedan ska vi se på innebandymatch, balrog mot nått lag (a) de blir säkert bra :D
sen ska jag med sandra hem, hon snacka om någon marknad, men fatttade inte om den var på fredagen eller lördagen, men de fixar sig. sen ska vi draoch titta på mitt gamla telge, min syster när dom spelar match. efter det bär det av hit hem till mig igen. sandra hänger på fortfarande, men då är malin med i svängarna också! :D Vi ska ha en mysig lördagkväll och sedan på söndag har vi SERIEFINAL i fotbollen Mot norsborg på gymnasieplan kl 14.00.. Vinner vi blir de kval till 4an! åååh så awesome. typiskt att man lägger ner med både fotboll och innerbandy när de går som bäst. men men. så äre.

Pussssssssssssss Big J


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

BIG J? Var är du stor någonsin förutom på ditt födelsedatum? ;) haha, sötan!

marknaden är på lördag morgon, hihi :D



och du vet vad jag tycker. Nu när det går som bäst och jag har fått lära känna dig och malin och vi blivit tajta så är det jobbigt. Men jag vill dig allt det bästa och klart du ska få utforska världen. Och jag kommer definitivt vara med på ett hörn iaf :D <3<3<3<3

Postat av: Malin

HELT RÄTT ATT DU ÅKER!!

jag och sandra får väl ta flyger ner på din 19 års dag :D haha, svårare än så äre väl inte!! :P <3<3

Postat av: malin

Jag tycker inte om att du åker MEN ändå gör jag de :D. Tycker inte om det för min skull men för din skull:D ÅH DU ÄR SÅ VÄRD DE HJÄRTAT! Du kommer ha så bra och kul! Jag är avis vill också, du är så modig.



Jag vill också följa med MAlin o Sandra ner på din TJUGO års dag hihi. Åh vad jag kommer sakna dig! Men tacka vet jag Msn, bloggen och Facebook :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Postat av: Malin

men faan, vem har koll på dagar.. din 20 års dag!!! DÅ KOMMER VI! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: