it's raining men

hejhå. igår hade jag en jättebra kväll med brudarna från luckan. vi åt god mat, sjöng sinstar, spelade lite "kortspel", åt ost och kex, drack vin, såg paranormal activite, såg bröllop och jäkelskap, sov inte så mycket.. på bröllop och jäkelskap, så vare bästa grejen. en av de muppiga killarna i den där teatern säger, "jag skrev en dikt igår lyssna; en mus sa till en katt att om en stund är du en hund! Vad menar jag med det?" Så jävla bra, som jag skratta åt detdär :D

idag när vi hade vaknat och så käkade vi sallad till frulle, tess och johanna stack iväg tidigt så dom åt inte, men jag och chriszy gjorde.
sedan hade jag fotbollsträning, min nästsista träning innan jag åker. jag börjar bli lite nervös nu. de är fler och fler som frågar hela tiden, alla ställer samma fråga "hur känns de nu då?" och vafan ska jag svara på det? jag har ingen facking aning om hur jag känner. de är liksom blandade känslor hela tiden.
Så vad ni än gör, fråga inte hur de känns, för ni kommer få svaret "jag vet inte".. !!

Nu blire lite huset fullt.
imorgon blire jobb :)
Natti <3

åh de står JESSIKA på dehär skorna!


Kommentarer
Postat av: malin

jag har svarta :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: