I'm feeling sorry

igår blev de en lugn dag hemma, hade på morgonen jäätteont i örat. efter de sprack trumhinnan och jag hade inte alls lika ont. men på kvällen när jag hade lagt mig och sovit i typ två timmar så vakna jag av att jag hade så fruktansvärt ont. tog värktabletter och sov vidare. idag på jobbet var alla barn extremt mycket jobbigare än vad de brukar att vara och så var vi bara två fröknar, för de andra två var sjuka. såå aa ni fattar... ingen jättebra dag.
när jag skulle hem fick jag nästan panik för att jag hade så fruktanvärt jävla ont, i hela huvudet, i käken, i örat alltså överallt. visste inte vad jag skulle ta mig till. när jag kom hem blev de värktablettter och så ställde jag mig och bakade jättestora kanelbullar.
dels för kanelbullensdag idag, och för att pappa fyller år imorgon :)


tog ingen bild på mina bullar så här är några andra (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: