vous êtes le seul

tisdag.
Jag har träffat Emma som är en annan svensk aupair som bor i huset precis brevid, senare kom Angela över det är en Kanadensisk aupair i huset precis brevid också, hon kom över med kakor som hon hade bakat till mig, jättegoda! Så bjöd hon med mig till en aupair träff på torsdag som jag tacka ja till. då åker vi 4 aupairer dit tillsammans. Sedan finns det en Aupair i huset bakom vårat, Fredrika, men henne har jag inte träffat ännu.

Idag har det bara vart en gosdag, vi har sett på ronja rövardotter, och på cartoon network (fransktal) men det var bra ändå hade Helena och Fredrik i knät och möös.

Sedan badade Fredrik och Christoffer medans Helena duscha.

Nu har jag duschat och ska sova :)  Godnatt <3

Älskar er!! <3

Kommentarer
Postat av: chriszy

funkar inte att skriva på msn. bakgrunden är väl svart?

Postat av: Cecilia

Härligt att höra att du har det bra :D

Postat av: Malin

Åh, vad roligt :) du får uppdatera hur den träffen vad:D

Vad bakade dem för något då?:)



Pussen <3 Älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: