wait, just a second

idag har vart en skönt dag :)
Det har vart filmdag, jag och emma har ätit gurka, morötter, äpple, banan, nötter och druckit cocacola. så har vi sett på två filmer, vi började med the unborn och sedan blev det a boy girl thing. innan den andra filmen starta gick vi över till emma och hämtade glass maränger och chockladsås +banan. så åt vi glass :) 
Efter filmerna var klockan typ 19 då var vi hungriga och ville ha mat, först tänkte vi laga mat men vi åkte till mcdonalds och åt istället.

Nu är jag tillbaka nere i källaren och ser på film, nu är det The notebook som visas :)

Bilder igår:
Emma, min granne

Jonna, Norsktjej, Norsktjej, Maria och jag

Ally, från usa nebraska

Mia(nye zeeland), Angela(min granne-canada) Lissa(Tysk)

Ally och jag

Catarina (schweizisk - ej aupair) och  jag


bild idag:
Glass, levande ljus och cocacola!


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

Vi får bättre oss på den fronten, hahaha. Men youtube klippen är kassa när det gäller idol ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: