The love I have for you is forever

jag har vart och shoppat massa nytt idag. eller jag trodde att det var massa, men när jag kom hem så märkte jag att de bara var fyra saker. illa! haha men de är lugnt liksom. jag var inne på scorett, hittade MINA skor. jag är så kär i dessa skor, köpte dem dock inte, för att dom var en aning för dyra för min plånbok. så jag måste hitta ett scorett outlett! Men VART FINNS ETT SCORETT OUTLETT HÄROMKRING? någon som vet?

skorna jag vill ha..



När jag kom hem från skärholmen så städade jag och malin lägenheten så nu är allt jättefint. vi ska snart laga mat också, malin ska iväg på träning och jag ska... inte göra någonting. haha jag är trött.

kissnödig är jag också.

jaja på söndag åker jag till schweiz, bara 3dagar kvar :O

bild på mig och Jennifer

Kommentarer
Postat av: malin

vingåker !! :O

Postat av: Barbro

Vilket år var detta? Söta är ni iallafall. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: