I fly away

Imorse blev jag väckt av mamma, frukosten var klar.
Vi åkte hemifrån ungefär kl 09.00 och var framme på arlanda kl 09.50.
Där checkade jag in och lämnade väskan och allt vad man nu gör.
Det var absolut första gången jag flög. så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra.
Men jag klarade mig bra, det var bra skyltat :)

Jag kom på bland de första på flyget och tog då en fönsterplats.
Det var ju hur coolt som helst, starten, när kaptenen gasa på, hur härligt som helst.
Samma när de lyftes, as coolt.
Sverige blev bara mindre och mindre.

Så läste jag i min bok, Jenna Jameson-att älska som en porrstjärna.
Sedan somnade jag.
När jag vaknade och kolla ut genom fönster så var det alldeles vitt under oss och jääätteblått ovanför oss,
det var jättefint, har aldrig sett något liknande. men ni som har flygit förut vet väll. haha

Sedan landade jag i Geneve, där mötte Mamman (J) i familjen, och de tre barnen (H, F, C) upp mig.
C den yngsta är en kille, och han blev rätt blyg när jag kom.
Men H, älsta tjejen och F mellankillen var as glada och snackade på jättemycket.
Tillslut var inte C blyg längre och då spelade jag lite spel med honom, lekte doktor, och låtsades laga mat.

Jag, mamman J och H gick sedan på en promenad här i byn Nyon, dom visade mig runt.
Kollade på deras skolor, fotbollsplanen, och massa andra saker.
Det är verkligen jättefint här!

Nu på kvällen har jag borstat tänderna på H och läst saga för henne, kliade henne även på ryggen.
Nu ligger jag nere i källaren, mitt rum, och kollar på huset fullt!



Och inga Namn eller bilder på barnen får läggas upp här tyvärr så ni får komma ihåg vem som är vem.

J= Mamma
E= Pappa
H= Äldsta (Flicka)
F= Mellersta (Pojke)
C= Yngsta (Pojke)

har inte hunnit packa upp och fixat ännu men men..
Två bilder på mitt rum :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det låter kanon vännen! Vi får höras imorgon :) Puss!

Postat av: Maruschka

Ser ju jättefint ut!...Spännande med allt nytt!..Här är det -10 grader och man kommer att frysa häcken av sig idag...;o)...Kraaaaam!..Maria

Postat av: Malin

SUper fint rum :)

frågade du J om du fick lägga upp bilder eller? :( tråkigt.. men då får du visa oss i Jul?! :D Längtar.. Gick allt bra sen när du klev av? du hittade väskan och så? ;) haha PUSSEN

Postat av: Sandra

Åh vad härligt Jessika! Kör hårt nu :D <3

Postat av: Sanna

Åh spännande spännande :D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: