forever angel

Heeeeej people!
Nu blir det nog sista gången jag skriver innan flytten till schweiz.
Jag är fortfarande inte nervös eller så, jag tycker inte att de känns konstigt.
De känns som vanligt.
Sååå nu behöver ni inte fråga hur de känns. haha

Imorgon bitti drar jag. kl 12 går flyget.


Idag ska Rickard (Rebeccas halvfarsa) laga mat till mig :) mumsigt!Längtar jätte mycket för jag är sviiinhungrig. sedan ska jag till Erika senare ikväll, hon har fyllt år så jag ska dra dit och fira henne en stund. Många fotbollstjejer kommer vara där som man ska säga hejdå till också!

annars ska jag inte göra så mycket :)

Vi ses när jag landat i schweiz imorgon!! pusssss
bild från studenten!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Lycka till! Hoppas allt går bra med resan och att du trivs där :)

Postat av: Karlerica

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: