Feliz navidad

godkväll folket. idag har jag inte haft så mycket tid vid datorn. Fredrik och Christoffer har vart hemma hela dagen, varje onsdag är dem lediga så, det är inte precis likadant som de är i sverige liksom. Helena kom hem vid lunch med en vän och åt lunch, sedan gick de tillbaka till skolan. de är tydligen så det går till här. haha

Senare gick Fredrik på kalas och Helena på kör, och Johanna följde med dem. Så jag och Christoffer var hemma, så vi bakade kladdkaka som blev hur god som helst. När den var klar kollade vi på Pippi långstrump. Sååå bra!

Kl 19.30 åkte jag iväg med en dam till svenska skolan, där träffade jag massa andra svenska aupairer, vi fikade, pratade och sjöng lucia sånger inför lucia :)

Jag har även skrivit in mig på en franska kurs som börjar i januari!

Imorgon  ska jag på en aupair träff här i nyon, men då är de alla möjliga aupairer :D så vi får se när jag skriver imorgon, antagligen vid denna tid. vet inte riktigt när jag kommer hem ju :/

bilder kommer såsmåningom, orkar inte springa upp och hämta kameran nu.
Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Sandra Lindholm

Så härligt att läsaaaaa :D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: