day 8

<3 Dag 8 - Ett ögonblick

En dag för några år sedan så satt vi och åt middag, familjen, vi år makaroner och köttbullar. Telefonen ringde, mamma gick och svara och vi hörde ett skrik, både jag, min syster och min pappa la ner besticken på tallriken och kollade på varandra och sa "vad har hänt nu?".
Sedan kom mamma in i köket med tårar i ögonen och sa att morfar var på väg in på sjukhus.

Efter det tackade vi för maten och bara väntade på telefonen igen.

Jag satt instängd i mitt rum när jag hörde telefonen ringa och yttligare ett skrik, några sekunder senare kommer pappa in i rummet och berättar att morfar inte längre lever. Jag brast ut i gråt, så satt vi alla i soffan och grät.

Det är ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma.

Min morfar <3<3 saknad

Kommentarer
Postat av: Katrin

<3

Postat av: Malin

Börjar nästa gråta när man läser detta!



STOR SAKNAD <3<3

Postat av: Libanmona

Very good guestbook. Interesting!


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: