day 5

<3 Dag 5 - Vad är kärlek

Kärlek är flera olika känslor.
Kärlek till familj är en känsla
Kärlek till vänner är en annan känsla
Kärlek till saker är en annan känsla
Kärlek till en idol är en annnnan känsla

Men om vi prata om kärlek till en pojkvän tex så är det är helt annan känsla.

Jag vet inte riktigt var jag ska skriva om dethär jag tycker det är svårt och jag vet inte om det går att förklara, alla är väll kära på olika sätt, alla får väll inte exakt samma känsla? men vad vet jag...

När jag är kär så ska jag berätta hur jag känner





Ni som är kära, ni kan väll förklara hur ni känner när vi är med den personen, när vi ser den eller hör den? så kan vi jämföra? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: