can you pleace come to me

idag måste jag säga att jag har haft en underbar dag, det har vart riktigt kul idag :D
först följde jag med helena på hennes fotbollsträning, jag stod och kickade, kollade lite på tjejerna, kickade lite till, och tjejerna glodde på mig och tyckte att jag var grym tack så mycket. hahaha

Efter middagen som var efter träningen åkte jag med Angela Emma och Fredrika till aupairträffen, fredrika skjutsade bara sedan stack hon. Idag såg tydligen aupair träffen väldigt annorlunda ut, det var tema ENGLAND, så det var 5 tjejer ifrån england som berättade om england osv.
Sedan tog dem med oss ut i regnet där det stod en traktor med två flak på och väntade. där på fick vi sätta oss (fick tidningar att sitta på) men vi blev blöta endå eftersom att regnet öste ner. haha
Vi åkte iallafall på flaken upp till en bondgård, där dom hade dukat upp bord med massa kakor oså som kom ifrån england. Även The fick vi. Sedan startade dom upp en grasa och kastade en docka i elden, tydligen en tradition dom har. Så fick vi tomtebloss och så smällde dem fyrverkerier:D

Sedan åkte vi tillbaka och minglade runt med alla. och det var riktigt trevligt.
Jag och emma blev nog lite övertrötta för tillslut skrattade vi åt allt.

Det kom även en kille fram till mig och pratade (ful så oroa er inte) men han började snacka och ställa frågor och så ville han gissa vartifrån jag kom, då gissa han på england :S, han tyckte att jag lät engelsk. hahaha de är ju rätt bra iförsej. och när jag sa nej till det chansa han på sverige, scooore!

aja jag ska sova nu vi hörs imorgon godnatt..

och btw har jag tagit jätte mycket kort, men jag har ingen sladd till kameran här (smart) så de kan väll komma efter jul när jag har vart hemma. haha

Usch vad jag luktar äckligt!





Kommentarer
Postat av: J

Hur kan man gissa på England när alla vet att världens snyggaste tjejer alltid är svenskar? :(



Är familjen du bor hos svensk/svensktalande?


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: