a better way of learning

fotbollsträningen gick jättebra, oj va kul det var!
de var en tjej ifrån usa som spelade där, hon förstod lite franska men inte mycket, så hon förklarade för mig ibland. annars fick jag försöka förstå genom att titta på hur de andra gjorde bara. I varje övning, stoppade han när alla hade gjort en varsin gång och sa till mig att jag skulle visa hur man gjorde för att jag var så bra. jag fick massa fransktberöm hela tiden, tjejn från usa sa iallfall att dom snackade hela tiden om hur grym jag var (a)

Coachen sa till mig efter att han tyckte att jag var jätte duktig. så sa han "men hmm platsar du verkligen? du är för bra för oss ju, du borde spela högre upp. men vi ser gärna att du spelar med oss" HAHAHAHA

Det här laget jag tränade med är ett divison ett lag..

varför var jag så nervös innan att jag skulle göra bort mig för hahahah :D

men det här laget ska jag bara träna med. tror jag..

bild på mig från nackdalamatch..

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Det har jag absolut, hur har du det? Följer dig genom bloggen varje dag! :) Puss

Postat av: Sandra Lindholm

sv: åååg vad kul att höra! KÖR MATCHER FÖR GUDSSKULL! :D:D:D::D


Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?

Kommentar: